Serviceorienteret projektleder/bygningsansvarlig

Profilbillede
dato

Vil du være med til at sikre varetagelsen af vores flotte gamle bygninger og samtidigt bidrage til realiseringen af et nyt ambitiøst hospiceprojekt og har du evner både indenfor drift, vedligehold og service, så er du måske vores kommende projektleder/bygningsansvarlige.
Du vil blive en del af en velrenommeret organisation, der er i gang med en gennemgribende modernisering og omlægning, som skal sikre Stiftelsen en stærk position fremover. Vi søger derfor en projektleder/bygningsansvarlig, som har et højt fagligt niveau, og som kan arbejde systematisk med dokumentation og styring.


Om jobbet

Du bliver ansvarlig for diverse mindre vedligeholdelsesprojekter, samt for bygningsdrift og -service på et udvalgt område af Stiftelsens ca. 35.000 m2 byggeri.

Ud over drift, vedligehold og service af de eksisterende bygninger, står Stiftelsen overfor at skulle planlægge nyt stort hospicebyggeri inden for kort tid på vores matrikel i Hellerup. Du bliver i den sammenhæng en vigtig samarbejdsparter for vores nye projektchef, der har til opgave at etablere en helhedsplan for bygningerne og etablere det nye hospicebyggeri.

Du kommer til af referere til vores serviceleder og bliver en vigtig sparringspartner for denne bl.a. i arbejdet med professionaliseringen af Stiftelsens udlejningsområde, der udgør et strategisk forretningsområde på lige fod med de sundhedsfaglige forretningsområder. Også her vil dine kompetencer med systematisering og log af opgavevaretagelsen komme i spil.

I varetagelsen af opgaver inden for drift, service og vedligehold vil du i det daglige blive bistået af de øvrige dygtige medarbejdere i serviceafdelingen dvs. henholdsvis håndværker- og serviceteamet. Derudover vil der være et tæt samarbejde med de faste eksterne samarbejdspartnere inden for særligt EL og VVS.
Hvis du har interesse for personaleledelse, vil der også være mulighed for på sigt at prøve kræfter med dette.

Vi tilbyder

  • En stilling med faglig ledelse og stor selvstændighed i opgaveløsningen
  • Tæt samarbejde og sparring med din leder om opgavevaretagelsen i serviceteamet
  • Gode kollegaer med tæt samarbejde, højt til loftet og fokus på bolden
  • En moderne og fleksibel arbejdsplads krydret med en unik historie
  • Muligheden for at bidrage til at skabe nogle fantastiske fysiske rammer for Stiftelsens kerneaktiviteter og dermed til at skabe værdi for mennesker i sårbare situationer
Om dig

Vi forestiller os, at du:

  • Har en relevant uddannelse som eksempelvis bygningskonstruktør, diplomingeniør eller lign.
  • Har konkret erfaring med forskelligartede opgaver inden for bygningsdrift samt vedligeholdelsesopgaver
  • Er relationelt stærk og netværksskabende og har en åben og serviceminded tilgang
  • Har gåpåmod og et godt drive; er garant for fremdrift i sager og projekter, arbejder struktureret og sikrer opfølgning
  • Har erfaring med faglig ledelse og eventuel lyst til personaleledelse på sigt
  • Har respekt for Sankt Lukas Stiftelsens værdier og ser menneskers forskelligheder som en styrke
Løn- og ansættelsesforhold

Du ansættes på en kontrakt, hvor løn- og ansættelsesforhold følger relevant overenskomst. Stillingen er på fuld tid. Stillingen forventes besat pr. 1. juli 2024.

Ansøgning

Ansøgning, CV og uddannelsesbevis uploades her: ”Ansøgning”.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte serviceleder Kim Weiergang på tlf. 51731701 eller mail kiwe@sanktlukas.dk.

Ansøgningsfristen er den 20. maj kl. 12.00. Vi indkalder til samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

FONDEN DIAKONISSEHUSET SANKT LUKAS STIFTELSEN, Bernstorffsvej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6041846

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet