Administrativ medarbejder på 30 timer ugentligt søges pr. 1. januar 2024

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Ser du muligheder i at være en del af det specialiserede socialområde, og vil du arbejde i en organisation hvor arbejdet udfoldes gennem en flad struktur med samarbejde, indflydelse, dialog og udvikling som bærende elementer, så skal du ikke blot kigge, men søge vores vej!

Profil – vores og din

Vi er to tilbud, der trods forskellig målgruppe og fysisk placering har rigtigt meget tilfælles, herunder en fælles administrativ medarbejder.

Det ene tilbud er Broen, et døgntilbud for unge i Gentofte Kommune fra det fyldte 16. år med nedsat funktionsevne og andre udviklingsforstyrrelser (autisme, ADHD m.fl.) – link: www.broen-gentofte.com

Det andet tilbud er Hellerup Krisecenter, en døgnåben selvejende institution med driftsoverenskomst med Gentofte Kommune. Der er plads til 11 voldsudsatte kvinder og deres børn – link: www.hellerupkrisecenter.gentofte.dk\da

Du vil blive ansat på Broen med eget kontor på Hellerupvej, og med en ugentlig arbejdsdag på Hellerup Krisecenter, som ligger 900 meter fra Broen.

Vi søger dig, der har en administrativ eller kontorfaglig uddannelse, gerne med kommunal erfaring eller kendskab til offentlig administration og med interesse for det sociale område.

Du ser muligheder i at være en central, essentiel og betroet medarbejder med en spændende og bred opgaveportefølje som eksempelvis:

  • Økonomi - og bogføring
  • Personaleadministration
  • Udarbejdelse af data til ledelsen
  • Dertil specifikt for Broen: Varebestilling samt vedligeholdelse & udvikling af hjemmeside
  • Dertil specifikt for Hellerup Krisecenter pga. selveje: KMD OPUS Vagtplan, opdatering på tilbudsportalen, løbende budgetopfølgning, årsregnskab og kontakt til revisor
  • Ad hoc-opgaver

Nogle opgaver vil være ens og andre forskellige for de to institutioner – opgaverne aftales og afstemmes løbende mellem dig og lederne.

Derfor forestiller vi os, at du:

  • Har viden om og erfaring med økonomihåndtering
  • Har interesse i og flair for eksisterende og nye IT-systemer
  • Kender til KMD Rollebaseret, KMD-vagtplan, Prisme og Opus
  • Kan planlægge og prioritere opgaver
  • Er struktureret, har et godt overblik og sans for detaljen
  • Trives med at arbejde selvstændigt og med en bred kontaktflade såvel internt som eksternt

Vi kan tilbyde dig meget, men vi vil særligt fremhæve:

  • Imødekommende ledere og medarbejdere med forskellige faglige baggrunde
  • Høj indflydelsesgrad på arbejdsplanlægning og opgaveløsning
  • Et tværgående netværk for administrative medarbejdere i Gentofte Kommune
  • Faglige og personlige udviklingsmuligheder
  • Personalegoder som sundhedsordning og fleksible rammer for arbejdstilrettelæggelse - for blot at nævne nogle
  • Introduktion og oplæring

Vi glæder os til at høre fra dig – og forventer at afvikle samtaler d. 16. november 2023 med et ønske om, at du kan tiltræde pr. 1. januar 2024.

Løn og ansættelsesvilkår sker efter gældende overenskomst.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5921800

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet