Administrativ medarbejder søges til Pleje og Sundhed Myndighed - Bliv en del af vores engagerede team!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er det hos os i Pleje og Sundhed Myndighed du skal udfolde alle dine kompetencer indenfor administration og borgerkontakt så læs med her…….

Vi har en stilling klar til dig, der er vild med at have en varieret arbejdsdag med en bred vifte af administrative opgaver. Du skal have lyst til at være med til at udvikle samarbejdet i teamet og du trives med at have kontakt med kommunens borgere, pårørende og vores samarbejdspartnere.

Dine opgaver i teamet vil blandt andet være

• Boligadministration, herunder sende boligtilbud til borgere, der skal tildeles en ældrebolig eller en plejebolig samt vedligeholde ventelister.

• Kontakt med administratorer KAB og DAB, Gentofte Ejendomme, Udbetaling Danmark, forstandere i plejeboliger m.fl.

• Ansvar for at besvare mails til teamet dagligt i samarbejde med dine kollegaer

• Give råd/vejledning pr. telefon og via mail til borgere/pårørende

• Bevilling/afslag/ophør af SEL § 119 - plejevederlag

• Bevilling/ophør af SEL 122- sygeplejeartikler

• Kontaktcenterbetjening ml. 14-16 mandag-torsdag fordelt mellem dig og 3 andre kollegaer

• Kontering af tomgangsleje og flytteafregninger

• Lettere økonomiopgaver

• Diverse registreringer, opdateringer, statistikker og opgørelser i forskellige IT- systemer

• Understøtte Myndighed administrativt

Vi tilbyder dig

• Et alsidigt job med ansvar for selv at planlægge og tilrettelægge dine opgaver og sammen med dit team sikre at alle opgaver blive løst dagligt.

• Et job i en afdeling hvor der er mulighed for at arbejde med prøvehandlinger i forhold til forenkling af arbejdsgange og nye måder at samarbejde på i eget team og på tværs i Myndighed

• Et godt og tværfagligt samarbejde med øvrige teams og enheder i Myndighed

• En anerkendende kultur hvor vi har respekt og tillid til hinanden

• Fleksibel arbejdstid

• En arbejdsplads der ligger tæt på Hellerup Station

• En røgfri arbejdsplads

• Forskellige medarbejdertilbud f.eks. løbeklub, rabat på medlemskab i fitnesscenter, gratis svømning for medarbejdere i Kildeskovhallen mandag-fredag, ferieboliger i ind-og udlandet

Vores forventninger og ønsker til dig

• Du har en administrativ uddannelse og gerne kendskab til lette økonomiopgaver

• Nogle års erfaring - f.eks. fra lignende ansættelse i en kommune eller et boligselskab

• Har god IT-forståelse og arbejder ubesværet i Office-pakken og tænker i digitale løsninger

• Gerne kendskab til KMD Nexus, Prisme (debitor bogholderi) OPUS, SAPA

• Gerne viden om servicelov, almenboligen, retssikkerhedsloven og forvaltningsloven

• Du er struktureret med flair for udvikling og forenkling og er samarbejdsorienteret

• Du er rutineret i dialog med borgere pr. telefon og på skrift, og du kan håndtere en samtale også når den bliver svær

• Du trives med en blanding af selvstændige opgaver og fællesopgaver, og du er ikke bange for nye opgaver

• Du udviser initiativ i forhold til samarbejde og opgaveløsning i dagligdagen

• Du bidrager positivt til vores fælles arbejdsmiljø

Det praktiske

Du bliver ansat i Pleje og Sundhed Myndighed med organisatorisk tilknytning til Afklaring og Forebyggelse – Administrativt team.

Du tilknyttes et arbejdsfællesskab med 2 socialfaglige og 1 administrativ medarbejder hvor du bliver den fjerde kollega i teamet.

Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer ugentlig med start den 1. oktober 2024 – har du ønske om et andet timeantal, og vi ønsker at ansætte dig, finder vi en løsning på det.

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst.

Ansættelsessamtaler afholdes fredag den 23. august 2024 mellem kl. 9-14.

Kun ansøgninger sendt via ansøgningsformularen vil komme i betragtning.

Har du lyst til at blive en del af vores spændende arbejdsplads så send os din ansøgning

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:

Ulla Sarup

Leder af Afklaring og Forebyggelse

uls@gentofte.dk telefon 39 98 66 41 (ferieuge 30,31,32)

eller

Socialformidler Vivi Bill

vibh@gentofte.dk telefon 39 98 66 37

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Kommune, Bernstorffsvej, 2920 Charlottenlund

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084577

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet