BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du serviceminded, glad for mange opgaver i løbet af dagen, og kan lide at bevæge dig mellem praktisk og administrativt arbejde? Har du lyst til at servicere forskellige afdelinger inden for administrationsområdet? Og kunne du tænke dig at blive del af en organisation, der arbejder for at hjælpe mennesker og møder dem med værdig omsorg, en serviceminded indstilling og høj faglighed, uanset hvor de er i livet? Så er du måske vores nye kollega i servicesekretariatet.
Om jobbet
Du bliver en del af et nyetableret servicesekretariat på Sankt Lukas Stiftelsen, som skal varetage administrative og serviceorienterede opgaver inden for primært service, logistik og bygningsområdet. Servicesekretariatet er en del af serviceafdelingen, som organisatorisk hører ind under Stiftelsens administration. Du skal administrativt understøtte serviceafdelingens to ledere med den faglige dokumentation af arbejdsgange og procedurer inden for rengøringsområdet, håndværker- og portørområdet samt gartnerområdet.
Servicesekretariatet er besøgendes første møde med Stiftelsen, stemmen i vores hovedtelefon og en funktion, der hjælper vores rengøringsafdeling, serviceafdeling og administrationsområdet generelt med forskellige administrative opgaver.
Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:
Besvare telefonhenvendelser til Sankt Lukas Stiftelsens hovednummer
- Forskelligt indkøb, f.eks. kontorartikler og kontorinventar
- Håndtere post og aviser til intern fordeling
- Registrering og koordinering af forsikringssager
- Koordinering af ud- og indflytningssyn
- Vedligeholde brandprocedurer og instrukser og medvirke til at vores brandberedskab er løbende opdateret
- Udforme procedurebeskrivelser af forskellige administrative rutiner
- Anmeldelse af arbejdsskader
- Information til afdelingerne og lejerne vedrørende bygningsforhold, vedligeholdelsesopgaver og andre forhold, der påvirker vores medarbejderes- og lejeres hverdag
- Løbende dialog med erhvervslejerne om samarbejde, logistik og vejledning til deres brugere
- Administrativ assistance til rengøringsleder og serviceleder
- Ad hoc-opgaver og involvering i forskellige tværgående opgaver
Vi tilbyder
Du bliver del af en afdeling, der sammen løfter mange varierede arbejdsopgaver, herunder kontakt med Stiftelsens brugere og besøgende, løbende udvikling af administrative rutiner, dokumentation og procedurebeskrivelser og understøttelse af mange forskellige funktioner. Du vil derfor få mulighed for at sætte dit eget aftryk på arbejdsopgaverne, ligesom dine ideer og forslag til at løse opgaver på nye og måske smartere måder vil være velkomne. Og så bliver du en del af en arbejdsplads med højt til loftet og gode kollegaer.
Om dig
- Du har enten en relevant kontorbaggrund og/eller erfaring med kontor/administrationsopgaver
- Du er venlig og serviceminded
- Du har nemt ved at tale med alle typer mennesker
- Du er struktureret og god til at finde smarte måder at organisere og løse opgaver på
- Du trives med en mangfoldig samarbejdsgruppe
- Du trives med at hver dag ikke ligner hinanden
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold fastsat svarende til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK. Stillingen er på fuld tid og arbejdstiden er fra 08.30 - 16.00.
Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2024 eller snarest derefter.
Ansøgning
Ansøgning, CV og andet relevant materiale mrk. ‘administrativ medarbejder’ sendes til job@sanktlukas.dk.
Ansøgningsfristen er den 4. december kl. 12.00.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte udviklingskonsulent Lars Meibom på telefon 3085 2479 eller på mail lmei@sanktlukas.dk.
Skriv gerne i ansøgningen, hvor du har set stillingsannoncen.
Om Sankt Lukas stiftelsen
Sankt Lukas Stiftelsen er en over 120 år gammel organisation og en mangfoldig arbejdsplads for ca. 400 medarbejdere og en stor gruppe frivillige. Vi hviler på et stærkt, folkekirkeligt værdigrundlag med fokus på medmenneskelighed, høj faglighed og professionalisme. Vores aktiviteter omfatter hospice, udgående hospiceteam, børne- og unge hospice, plejehjem, krisecenter, daginstitution og kursusvirksomhed på vores refugium i Smidstrup Strand. Vi har driftsoverenskomster med regioner og kommuner og samarbejder med erhvervsliv, fonde, andre civilsamfundsorganisationer og faglige netværk. Læs mere om os på www.sanktlukas.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FONDEN DIAKONISSEHUSET SANKT LUKAS STIFTELSEN, Bernstorffsvej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944759