BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På vegne af PKA Pension søger Moment en administrativ medarbejder, der kan varetage en bred vifte af opgaver til et vikariat på 1 år.
I afdelingen Bestyrelse og Uddannelse vil du indgå i et stærkt team på 7 medarbejdere, hvor teamet vil hinanden, det sociale prioriteres højt, og der er en stor grad af professionalisme. Det vi leder efter, er en der vil være med til at løse de administrative opgaver, og samtidig kan indgå i rotation i receptionen for at få enderne til at mødes.
De opgaver vi har brug for at du er med til at løse er:
- Bestyrelsesbetjening (det fylder en stor del af din arbejdsdag, så erfaring indenfor området vil være en fordel.)
- Receptionsbetjening
- Kursusadministration og administrativ støtte til facilitering og koordinering af medlemsmøder
- Ad hoc-opgaver (administrative og praktiske)
Du vil få en god opstart, hvor din nærmeste leder, vil sørge for at du lander godt i rollen. Med tiden vil dine nærmeste kolleger blive dine sparringspartnere i det daglige, hvor der er masser erfaring og kompetencer i teamet.
For at lykkes i rollen forestiller vi os at:
Du har administrativ erfaring og er klar til at gribe de opgaver der kommer i hverdagen med en positiv indstilling.
- Du kan navigere i, at dine opgaver er mangfoldige
- Du er klar til at hjælpe der hvor behovet opstår
- Du er en holdspiller der vil dine kolleger
Til gengæld tilbyder vi:
- Konkurrencedygtig løn
- En varieret hverdag med spændende arbejdsopgaver
- Et team der vil dig
- Morgenmads- og frokostordning
Det praktiske:
Opstart: Hurtigst muligt, men senest d. 19. februar
Varighed: 1 år
Løn: Efter kvalifikationer
Arbejdstid: 37 timers arbejdsuge. (Mandag – torsdag: 8.30-16.00, fredag: 8.30 – 15.30)
Hjemmearbejde: Der er ikke mulighed for hjemmearbejde, da opgaverne i stor udstrækning gør din tilstedeværelse påkrævet og vi ønsker at sikre samhørighed og fællesskabet.
Arbejdssted: Strandvejen 60, 2900 Hellerup
Vi indkalder løbende kandidater til samtale, så send din ansøgning allerede nu.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5979265