Altiden - Administration: Leder til vagtplanlæggerteam i Altiden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Leder til vagtplanlæggerteam i Altiden

Er du organiseret, struktureret og har du det store overblik? Brænder du for lederrollen og samtidig kan få vagtplanlægning og drift til at gå op i en højere enhed? Så har vi stillingen til dig!

Altiden og opgaven

Der er gang i væksten i Altiden – én af Danmarks førende private velfærdsaktør. Vi driver i dag både plejehjem, botilbud, opholdssteder, dagcentre, handicaptilbud og hjemmepleje. Den vækst, Altiden er i, kræver et øget fokus på alle processer omkring personalet, hvor vi i dag har mere end 1800 kollegaer over hele landet.

Med reference til Altidens HR Chef får du som leder af vagtplanlæggerteamet en afgørende rolle for at vi fortsat lykkes med at være en attraktiv arbejdsplads, hvor vi formår at opretholde vores høje standarder. Du bliver en del af et team, hvor du er den, der kan holde hovedet koldt når det går stærkt og kompleksiteten viser sig. Dit ansvar er at sørge for, at teamet får tilrettelagt og organiseret medarbejdernes vagtplaner samt vagtdækning på de enkelte tilbud. Dertil får du det overordnede ansvar for korrekte timeregistreringer, timegodkendelser samt overholdelse af arbejdstidsregler, ferielov mv. Alt i alt sikrer du at der udarbejdes arbejdstidsplaner, der sikrer den rette sammensætning af medarbejdere i de enkelte afdelinger og at der bidrages med løsninger i forbindelse med fravær.

Du vil opleve en fleksibel arbejdsplads i et felt, hvor du for alvor er med til at gøre en forskel for andre mennesker. I din hverdag vil du være omgivet af ildsjæle, der altid samarbejder om at yde den bedst mulige service til vores medarbejdere og lokationer.

Om dig

Du har en ledelsesmæssig baggrund, måske en sundhedsfaglig profil eller en helt tredje profil, men det vigtigste er, at du har arbejdet med vagtplanlægning for en større gruppe medarbejdere samt trives med administrative opgaver. Vi arbejder med Lessor Workforce som administrativt system - vi forestiller os herfor, at du har et godt særdeles godt kendskab til systemet og med fordel også til Timeplan.

Du vil have en bred kontaktflade ud i organisationen, hvor du skal understøtte og følge op på vagtplanlægningen omkring vores medarbejdere. Din arbejdsstil kendetegnes ved struktur, overblik og fokus på de vigtige detaljer. Du begår dig i øvrigt ubesværet på dansk både i skrift og tale.

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakt HR Chef, Lene Meilgaard på tlf. 30785446 eller Betina Henriksen på 41787230.

Stillingen ønskes besat d. 1. november eller efter aftale. Vi screener og indkalder løbende til samtaler, så send din ansøgning allerede i dag.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Ansøgningsfrist d. 24. september


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=789aa5fd)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Altiden - Administration, Tuborgvej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=789aa5fd&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5904994

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet