Bliv en del af et dynamisk team som Inkassochef

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da vores nuværende inkassochef har fået nye karrieremuligheder udenfor Horten, søger vi en ny inkassochef, der har fagligheden på plads og som motiveres af personaleledelse. Er du drevet af at optimere processer, lede et team og tage ansvar for inddrivelsesopgaver? Ser du muligheder frem for begrænsninger? Så er du muligvis den nye Inkassochef, vi leder efter!

LEDER PÅ FLERE LOKATIONER

Vi søger en ny inkassochef, som vil arbejde på både vores kontorer i Herning og Aarhus, og der med sin erfaring og indsigt kan sikre vores inddrivelsesprocesser kører optimalt, og at vores inkassoteam er klædt bedst muligt på til opgaverne.

Som inkassochef bliver du daglig leder for inkasso i Horten og dermed også for de 20 ansatte i afdelingen. Du får reference til direktøren for Inkasso og vil i stillingen opleve stor frihed til at drive afdelingen selvstændigt både fagligt og personalemæssigt. Din primære arbejdsplads vil være i Herning, men du skal forvente at skulle en tur til Aarhus 1-2 gange om ugen.

Dine primære opgaver vil være:

Personaleledelse

  • Ansvar for personale i Herning og Aarhus, herunder MUS, løbende statussamtaler, rekruttering samt diverse administrative opgaver.
  • Kompetenceudvikling og uddannelsesplanlægning for inkassomedarbejdere.

Driftsledelse

  • Planlægning og koordinering af den daglige drift samt sparring på sager med medarbejderne.
  • Månedsrapportering for inddrivelsen.
  • Procesoptimering og implementering af kunder og sager i vores inkassosystem.
  • Ajourføring af sagsbehandlerhåndbogen.
  • Løbende opfølgning på call, både inbound og outbound.

Strategisk ledelse

  • Planlægge og gennemføre inddrivelsesprojekter.
  • Udarbejdelse af inddrivelsesmål og opfølgning herpå.
  • Deltage i den daglige ledelse af Horten inkasso.

DEN IDEELLE KANDIDAT

Som vores nye Inkassochef er du en person med stærke lederegenskaber, gode kommunikationsevner, og en solid forståelse for inddrivelsesprocessen. Vi forventer, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og har erfaring fra en lignende stilling.

Det er vigtigt, at du kan tage ejerskab for inddrivelsesprocesserne og er i stand til at arbejde på tværs af afdelinger, kontorer og stillinger. Vi forventer derudover, at du er en holdspiller med gode samarbejdsevner og bidrager med godt humør til teamet og øvrige kolleger.

AT ARBEJDE HOS HORTEN

Hos Horten har vi en flad struktur, og vi tror på, at en imødekommende omgangstone bidrager til større arbejdsglæde. Det giver det bedste grundlag for at levere professionel rådgivning til vores klienter.

Hos Horten mener vi, at arbejde og privatliv kan gå hånd i hånd. Vi er fleksible med hensyn til arbejdstider og forventer derfor også fleksibilitet den anden vej, når der er behov for det.

Vi har et professionelt arbejdsmiljø, hvor der også er plads til at nyde hinandens selskab, og vi sætter derfor også pris på alle vores sociale arrangementer både internt i afdelingen og på tværs af virksomheden.

ANSØG NU

Lyder det som noget for dig? Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning hurtigst muligt.

Send din ansøgning via knappen 'Ansøg dette job'. 

Sidste ansøgningsfrist er den 28. november.

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Thomas Jensen på tlf. +45 5234 4525 eller på mail thj@horten.dk.

OM HORTEN

Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og mere end 70 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores klienter. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som M&A, bank og finansiering, skatteret, fast ejendom, grøn energi, teknologi og IP, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.

Horten – Find a way.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=cc6ff74c)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HORTEN ADVOKATPARTNERSELSKAB, Philip Heymans Alle, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940060

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet