BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du udadvendt, serviceminded og selvstændig? Brænder du for IT-support? Og har du lyst til at være en del af en af advokatbranchens bedste IT-afdelinger? Så er du måske vores nye IT-supporter.
Til Hortens IT-afdeling søger vi hurtigst muligt en dygtig medarbejder til at yde IT-support. I samarbejde med dit øvrige team på i alt syv kolleger, og med reference til IT-Teamlederen, bliver du den del af vores helpdesk-team, der yder first- og second-level support til alle Hortens medarbejdere, både personligt, telefonisk og via vores ticketsystem.
ALSIDIGHED OG UDVIKLING
Jobbet er alsidigt, og du får en udadvendt rolle med en stor kontaktflade. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt og indbefatter bl.a.:
- Klargøring af hardware og software på arbejdsstationer og mobile enheder
- Oprettelse og vedligehold af brugere i Active Directory og systemer brugt i organisationen
- Opsætning og support af mødelokaler, AV udstyr og videokonferencer
- Arbejde i og vedligeholdelse af ticketsystem
- Undervisning i brugen af vores systemer og IT-sikkerhed
- Opbygning og vedligehold af vores IT knowledge base og IT-procedure
- Deltagelse i automatiseringen af processer i afdelingen og på tværs af organisationen
- Deltagelse i løbende udvikling af interne systemer og workflows
I fællesskab sørger vi for din udvikling, og i takt med, at du tilegner dig mere erfaring og viden, vil dine opgavers sværhedsgrad stige.
Arbejdstiden er 9-17, men du vil lejlighedsvist også skulle arbejde uden for normal kontortid. Desuden vil du på sigt indgå i vores 24-7 vagtordning, der garanterer husets brugere support uden for normal arbejdstid.
DU ER SERVICEMINDED, PROAKTIV OG FLEKSIBEL
IT-afdelingen er kendetegnet ved at yde en høj, effektiv og hurtig service. Det forventes derfor, at du er proaktiv og handlekraftig, og har en løsningsorienteret og fleksibel tilgang til dit arbejde. Du arbejder struktureret og systematisk, og er god til at planlægge og tage ansvar for din tid og dine opgaver, så du kommer i mål med dine projekter sammen med dine kollegaer.
VI FORESTILLER OS AT DU:
- Har en relevant uddannelse og gerne relevant erhvervserfaring
- Har et højt servicegen og et behov for at brugeren er tryg og afklaret
- Kan gribe boldene, mens de stadig hænger i luften
- Kan gennemskue forretnings- og it-tekniske problemstillinger og forklare disse over for kollegaer og brugere
- Kan arbejde selvstændigt, men trives ved at være en del af et team
Rent fagligt forventer vi, at du har en stor interesse for både hardware og software. Du har et godt kendskab til Microsoft 365 suiten og lyst til at lære nyt og yde en fantastisk service til vores medarbejdere. Har du kendskab fra advokatbranchen vil det være en fordel.
AT ARBEJDE HOS HORTEN
I Horten har vi en flad struktur, og vi tror på, at en imødekommende omgangstone er bedre end spidse albuer. Vi hygger os i hinandens selskab både internt i teamet og på tværs af organisationen. Vores ligefremme og samtidig respektfulde omgangstone og vores prioritering af, at det både skal være spændende, trygt og sjovt at gå på arbejde, er noget, vi værner om.
VI VIL GERNE HØRE FRA DIG
Lyder det som et job for dig? Så ser vi frem til at høre fra dig hurtigst muligt og inden den 23. juni 2024. Vi afholder samtaler løbende. Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte IT Teamleder Hasse Brusgaard på hab@horten.dk, eller telefon: +455234 4448
OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 350 specialister og 65 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten – Find a way.
Ansøgningsfrist: 23. juni 2024
Ansøg jobbet via knappen "Ansøg dette job"
Vil du vide mere?
Læs mere om vores rekrutteringsproces
Du kan finde vores privatlivspolitik for jobansøgere her
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9445d38c)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HORTEN ADVOKATPARTNERSELSKAB, Philip Heymans Alle, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6056561