Løn- og personalekonsulent søges til Center for HR og Uddannelse - Løn og Personale
Giver det dig energi at være på en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet med fantastiske kolleger? Og har du mod på et arbejde, hvor der er fart over feltet? Så læs med og tør du tage chancen, så send os din ansøgning.
Vi er en arbejdsplads med stor fleksibilitet et godt sammenhold og du har rig mulighed for at udvikle dine kompetencer.
Vores fornemmeste opgave er at sikre korrekt og rettidig løn til alle regionens medarbejdere. Vi laver alt fra lønadministration til at udarbejde ansættelses- og personaleadministrative breve samt rådgiver om bl.a. ansættelsesforhold, barselsorlov, ferieregler m.m.
Der vil være stor mulighed for, at du kan specialisere dig inden for særlige områder, som fx internationale medarbejdere, barsel og andre spændende områder.
Vores daglige arbejde foregår i teams med egne ansvarsområder og hvert team har en teamkoordinator. Vi arbejder sammen om at finde de bedste løsninger på faglige udfordringer, vores arbejdsprocesser og på teamets udvikling. Vi har flekstid og mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen.
Om dig
Det er vigtigt at du har et stort drive, er nysgerrig og har lyst til at lære. Din positive indstilling og lysten til at gøre en forskel er alt afgørende og har du udover det, erfaring og kompetencer inden for løn- og personaleadministration, vil det være fantastisk.
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, har en professionsbachelor i offentlig administration eller anden relevant uddannelse.
Om os
Løn og Personale hører til enheden HR-Service i Center for HR og Uddannelse. HR-Service består af fire sektioner med tilsammen 100 medarbejdere. De tre sektioner varetager løn- og personaleadministrative opgaver for regionens hospitaler, virksomheder og centre. Den fjerde sektion sørger for korrekt afstemning og controlling af løn- og personaleproduktionen samt indhentelse af refusioner.
Vores arbejdsopgaver spænder bredt og vi udbetaler fx løn til ca. 45.000 ansatte, udarbejder ca. 15.000 ansættelsesbreve og håndterer ca. 2.000 barsler årligt.
Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Janne Dinesen på telefon 2022 9786 eller mail janne.asp.dinesen@regionh.dk, eller teamkoordinator Christina Winther Snefeldt på telefon 3866 9798 eller mail christina.winther.snefeldt@regionh.dk.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.
Stillingen er på 37 timer ugentlig.
Du vil blive ansat i Center for HR og Uddannelse - HR-Service, der ligger på Gentofte Hospital.
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 17. januar 2025. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 4.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
HR og Uddannelse, Kildegårdsvej , 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/43c72bd5-83fc-41ef-8bca-0dfee2442069