BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at bidrage til at skabe rammer, kvalitet og sammenhæng i uddannelsen af fremtidens speciallæger?
Trives du med ansvar og selvstændig opgavevaretagelse i et udviklende, socialt og fagligt stærkt miljø? Har du kendskab til arbejdet i en politisk ledet organisation og administration?
Sekretariatet for Lægelig Videreuddannelse søger en skarp og selvstændigt arbejdende konsulent, der kan bidrage til at sikre, at der er læger med de rette kompetencer – nu og i fremtiden.
Lidt om jobbet
Stillingen indebærer en varieret sammensætning af opgaver, hvilket betyder, at du får mulighed for at arbejde med:
- Løbende HR-administrativ sagsbehandling på dette område, f.eks. personsagshåndtering, udarbejdelse af tillægsaftaler i forbindelse med ændringer i uddannelsesforløb og rådgivning og vejledning af både yngre læger og afdelingsledelserne om de gældende regler på området
- Sekretariatsbistand for de 39 lægelige specialers ansættelsesudvalg og uddannelsesråd, herunder planlægning og ansættelse af læger i hoveduddannelsesstillinger som led i lægernes videreuddannelse til speciallæge
- Planlægning, koordinering og udvikling af videreuddannelsen i specialerne
- herunder deltage i implementeringen af den kommende revision af speciallægeuddannelsen
- udvikle og kvalitetssikre den kliniske uddannelse (f.eks. gennem uddannelsesprogrammer m.v.), administrationsbistand til udvalg og arbejdsgrupper, sagsbehandling, gennemførelse af høringer, udarbejdelse af dagsordener og referater
- Indsamling og bearbejdning af data eks. udarbejdelse af personaleoversigter via relevante databaser og økonomi-oversigter
- Udarbejdelse af analyser (kvantitative såvel kvalitative), notater og dagsordenspunkter til forskellige beslutningsfora
- Mulighed for opgaver inden for kommunikation, administration, planlægning, it-systemer og projektledelse
Sekretariatet for Videreuddannelsesregion ØST
Vi er et team af 14 dedikerede og erfarne medarbejdere, som servicerer ca. 4.500 uddannelsessøgende læger i tiden fra kandidat til speciallæge. Vi har mange samarbejdspartnere og igennem vores opgaver, råd og udvalg har vi et tæt samarbejde med både uddannelsesgivende afdelinger, sygehus- og hospitalsledelser samt HR-funktionerne i Region Sjælland og Region Hovedstaden, Lægeuddannelsen i Region Sjælland, Sundhedsstyrelsen samt de øvrige to Videreuddannelsesregioner. Sekretariatet indgår i Uddannelsesenheden, der er en del af Center for HR og Uddannelse i Region Hovedstaden og vi har tovholderfunktion på forskellige tværgående udviklingsprojekter på området for den lægelige videreuddannelse.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse på kandidatniveau, fx samfundsvidenskabelig, humanistisk eller sundhedsfaglig, evt. med relevant videreuddannelse.
Du må gerne have et godt kendskab til og erfaring med uddannelse på sundhedsområdet eller uddannelse/pædagogik mere overordnet, men det er ikke et krav.
Derudover lægger vi vægt på, at du:
- Er systematisk og god til at skabe struktur og overblik.
- Har gode analytiske evner og er i stand til at sætte dig hurtigt ind i komplekse problemstillinger og sammenhænge.
- Har kompetencer inden for databehandling herunder godt og erfarent kendskab til brug af Excel eller lignende databehandlingsprogrammer.
- Har gode samarbejdsevner og er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt.
- Arbejder selvstændigt og tager både initiativ og ansvar i forhold til opgaverne.
- Går til opgaverne med fokus på løsninger og med stort engagement og professionalisme.
- Er fleksibel og kan håndtere at have mange opgaver i gang uden at miste overblikket.
- Er serviceminded og god til at se muligheder.
- Spændende og varierende opgaver på et område med stort politisk fokus og behov for løbende udvikling.
- Et godt indblik i beslutnings- og samarbejdsprocesserne i både det politiske og det administrative system.
- Mulighed for at løse opgaver med stor selvstændighed, men samtidig også med et bredt og varieret samarbejde med interessenter og samarbejdspartnere.
- Løbende vidensdeling og sparring med dine kollegaer og med sekretariatschefen.
- En fleksibel arbejdsplads med et godt socialt miljø og en uformel tone med plads til humor. Vi sætter pris på forskelligheder, og på at kunne samarbejde og hjælpe hinanden.
- Grundig oplæring med mentor-ordning og ”sidemandsoplæring”, adgang til kurser og efteruddannelse, så du udvikler dig fagligt og personligt.
Dine løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst.
Tjenestestedet vil være på Gentofte Hospital i Hellerup. Der skal forventes periodevis mødeaktivitet på forskellige matrikler i Region Sjælland og Region Hovedstaden.
Stillingen er en fuldtidsstilling.
Ansøgningsfristen er torsdag den 7. september 2023.
Forventet ansættelsessamtale onsdag den 20. september 2023.
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at indhente yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til:
Sekretariatschef Kristine Sarauw Lundsgaard, mobil: 24437312
Tillidsrepræsentant Karina Heuer Bach: mobil: 30582358
Vi ser frem til at modtage din ansøgning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HR og Uddannelse, Kildegårdsvej 28, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=342&ProjectId=251163&DepartmentId=11910&MediaId=4721&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5893715