BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du solid erfaring med at drifte kritiske og komplekse IT-systemer? Kan du guide os på rejsen til Azure og påtage dig ansvaret for at opretholde en moderne infrastruktur samt sikre stabil og effektiv drift af vores forskelligartede løsninger? Så kunne du være den rette person, vi leder efter.
F&P er branche- og arbejdsgiverorganisation for landets forsikrings- og pensionsselskaber. Udover at betjene sekretariater for branchens garantifonde, arbejder vi aktivt for at fremme branchens bidrag til at løse nogle af samfundets store udfordringer, særligt i forhold til velfærd, tryghed og grøn omstilling.
Vi søger en erfaren og engageret IT-driftsansvarlig, som i denne rolle vil fungere som teamleder for fire medarbejdere i Servicedesken samt en drift-projektleder/arkitekt. Derudover vil du indgå i tæt samarbejde med eksterne leverandører såvel som vores interne og eksterne udviklerteams.
Dine ansvarsområder inkluderer drift af kritiske brancheløsninger og interne systemer, fastlæggelse af retningen for vores samlede IT-arkitektur og udvikling af processer inden for release management, incident-, problem- og changehåndtering. Du vil også have ansvaret for løbende optimering og opfølgning på vores leverandører på tværs af vores løsninger.
Vores IT-infrastruktur omfatter cirka 75 servere til intern systemdrift, og hovedvægten af vores brancheløsninger hostes i Microsoft Azure som primært PaaS- eller SaaS-løsninger. Nogle brancheløsninger hostes fortsat on-premises, men vi sigter mod at migrere dem til skyen i de kommende år.
De løsninger, vi administrerer, spænder vidt fra større EDI-løsninger til pensionsoverførelser og forsikringsopsigelser til Autotaks, der anvendes i forsikrings- og autobranchen til opgørelse af forsikringsskader. Vi leverer også forbrugerværktøjer som PensionsInfo og Forsikringsguiden, og flere nye systemer er under udvikling.
Dine primære opgaver inkluderer:
- At være fagligt ansvarlig for IT-driften og en inspirerende leder for medarbejdere i Servicedesken.
- At udvikle og modernisere vores infrastruktur og IT-services med fokus på optimeret, sikker og ensartet drift på tværs af vores løsninger.
- At sikre styring og samarbejde med vores hosting-/supportpartner omkring serverinfrastruktur (cloud/on-prem), netværk, M365/Azure, print, IT-sikkerhed, hardware, telefoni og alarmer/overvågning.
- At udarbejde løbende fremdriftsrapportering til relevante udvalg og ledelsen.
- At være ansvarlig for vores cloudarkitektur, herunder løbende optimering og drift.
- At idriftsætte, drifte og overvåge nye og eksisterende løsninger.
- At styre release, patch m.v. på tværs af alle løsninger gennem DevOps.
- At løbende optimere vores cloud-miljø i samarbejde med den IT-sikkerhedsansvarlige, herunder løbende opdatering af security-center.
- At afholde driftsmøder med eksterne parter og følge op herpå.
- At optimere arbejdsgange i Servicedesken.
- At deltage i udviklingsprojekter for driftsmæssig sparring og sikre en hensigtsmæssig transition fra udvikling til drift.
- At være projektleder på nye driftsprojekter fra start til slut.
Du er den rette kandidat, hvis du:
- har mere end 5 års erfaring med at styre driften af IT, herunder drift og udvikling af infrastruktur, netværk og applikationer.
- har en relevant IT-mæssig uddannelse.
- har et dybdegående kendskab til IT-arkitektur, IT-infrastruktur, netværk, servere og databaser.
- har erfaring med cloud-teknologier som Microsoft Azure.
- er stærk i analytisk tænkning og problemløsning.
- har kendskab til Microsoft DevOps.
- er en teamspiller, der bidrager med høj faglighed, gode samarbejdsevner og et godt humør.
- har ledelseserfaring (er en fordel).
Hvad kan vi tilbyde dig?
Foruden en masse spændende og udviklende opgaver, kan du forvente at få en 37 timers arbejdsuge i en ambitiøs virksomhed, hvor vi vægter trivsel og balance mellem arbejds- og privatliv højt.
Vores kultur er kendetegnet ved faglig sparring, en uformel omgangstone og hurtige beslutningsprocesser. Vi tilbyder gode muligheder for udvikling og uddannelse.
Løn forhandles på baggrund af erfaring og kvalifikationer, og hertil kommer en række personalegoder i form af attraktiv arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 17%, helbredsforsikring, ulykkesforsikring, tandforsikring, 7 ugers fri, en rigtig god kantineordning, fredagsbar og meget mere.
Om F&P
I F&P, brancheforeningen for forsikring og pension, arbejder vi hver dag for at skabe størst mulig værdi for vores medlemmer, så de kan skabe størst mulig værdi for deres kunder, danskerne. Dette gør vi ved at udvikle og levere værktøjer og løsninger, rådgive om ansættelsesforhold og arbejde for en stærk og velfungerende forsikrings- og pensionssektor, der er vigtig for vores velfærdssamfund.
Hos F&P kommer du til at arbejde sammen med 150 kolleger i Tuborg Havn. Vi værdsætter høj faglighed, da det er afgørende for, at vi kan varetage forsikrings- og pensionsbranchens interesser. Vi lægger vægt på et godt samarbejde og trivsel, hvilket afspejles i vores fokus på kompetenceudvikling og dine muligheder for at forme dine arbejdsopgaver.
Læs mere om F&P som arbejdsplads på www.fogp.dk
Er det dig, vi leder efter?
Avenida Consult forestår denne rekruttering for os.
Send din ansøgning online, eller hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Mashiah Moltrup-Ryom, via e-mail på mmoltrup@avenida.dk.
Alle henvendelser behandles fortroligt, og indkomne ansøgninger vurderes løbende.
Processen afsluttes, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Avenida, Svanemøllevej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985716