BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du struktureret, analytisk stærk og med formidlingsevnerne i orden? Har du lyst til at bruge din juridiske knowhow til hurtigt at sætte dig ind i problemstillinger og ikke mindst at finde løsninger i en velrenommeret organisation? Og synes du, at arbejdet med GDPR og persondatabeskyttelse er spændende? Så er det måske dig, vi leder efter til Ledelsessekretariatet på Sankt Lukas Stiftelsen.
DIN NYE ARBEJDSPLADS
Sankt Lukas Stiftelsen er en erhvervsdrivende fond, der driver en række vigtige sundheds- og socialtilbud i samarbejde med regioner og kommuner. Stiftelsen er midt i en udviklingsfase med en gennemgribende modernisering – og med store planer inden for det palliative område og et kommende stort hospicebyggeri.
Som vores nye kollega bliver du en del af Ledelsessekretariat, der har til primær opgave at understøtte Stiftelsens administrerende direktør og bestyrelse med en bred vifte af opgaver og sikre, at centrale beslutninger bliver koordineret og implementeret i organisationen som helhed og i udviklingsøjemed. Du vil blive en del af en spændende og udfordrende hverdag, hvor du vil få et tæt samspil med den øverste ledelse og også med ledere og medarbejdere på tværs af Stiftelsens afdelinger.
DINE ARBEJDSOPGAVER
Du vil fungere som vores ”husjurist”, der kan yde rådgivning og sparring om juridiske spørgsmål, vi løbende støder på. Derudover vil dine opgaver i første omgang være at have fokus på Stiftelsens GDPR-område, hvor du skal fortsætte vores udviklingsprojekt med at få implementeret de nødvendige tiltag for at sikre, at Stiftelsen er GDPR-compliant. Vi har en ekstern DPO tilknyttet. Den videre drift relateret til GDPR-området vil ligeledes være en del af din opgaveportefølje, ligesom du vil bistå med opgaver relateret til sagsbehandling, koordinering, og kvalitetssikring af små og store opgaver som understøttelse til den øverste ledelse.
Opgaverne er blandt andet:
- Projektleder på GDPR-udviklingsindsatsen samt den videre drift, herunder at;
- udarbejde, effektuere og vedligeholde GDPR-dokumenter såsom risikovurderinger, vejledninger, privatlivspolitikker og fortegnelser.
- bistå Stiftelsens afdelinger med vejledning om behandling af persondata, herunder at planlægge og afholde undervisning og ”awareness”-kampagner.
- håndtere brud på persondatasikkerheden.
- Ledelsesbetjening, herunder juridisk rådgivning og sparring inden for fx fonds- og selskabsret i en virksomhed med en kompleks juridisk status.
- Fungere som tovholder på konkrete opgaver i relation til implementering af Stiftelsens strategi, herunder at understøtte arkivering af centrale dokumenter og viden i Ledelsessekretariatet.
DINE KVALIFIKATIONER
Det er vigtigt, at du trives i en foranderlig hverdag og holder hovedet koldt og humøret højt, når du bidrager med både store og små opgaver – og at du med et smittende engagement evner at samarbejde med forskellige fagligheder. Derudover forventer vi, at du:
- er uddannet cand.jur eller anden relevant baggrund.
- har konkret erfaring med og motiveres af arbejdet inden for GDPR-området – og har værktøjer og viden til at implementere og sikre, at Stiftelsen er compliant på området.
- har stærke analytiske kompetencer og kan omsætte dine færdigheder til brugbar viden.
- har et godt juridisk fundament og kan sætte dig hurtigt ind i forskelligartede sager.
- skriver godt og præcist og er god til at formidle både mundtligt og skriftligt.
- arbejder struktureret og selvstændigt – og også tager initiativ og byder ind med egne idéer og løsninger.
VI TILBYDER
Ledelsessekretariatet er et velfungerende team, der består af fem medarbejdere, som arbejder sammen om at løse opgaverne bedst muligt. Vi har højt til loftet, stort engagement og fleksible arbejdsforhold – og vi drømmer om en kollega, der ligesom os har godt humør, en positiv indstilling og faglig stolthed.
ANSØGNING
Stillingen er som udgangspunkt på fuld tid, og du vil referere til chefen for Ledelsessekretariatet. Løn- og ansættelsesvilkår følger de regionale overenskomster, og indplacering vil afhænge af erfaring og kompetencer.
Tiltrædelse hurtigst muligt. Send ansøgning og CV mrk. ”Husjurist” til job@sanktlukas.dk senest den 5. december 2023. Vi planlægger at holde ansættelsessamtaler den 11. og 12. december 2023.
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for Ledelsessekretariatet Louise Saugman Petersen på lope@sanktlukas.dk eller 2365 4767.
OM SANKT LUKAS STIFTELSEN
Sankt Lukas Stiftelsen er en over 120 år gammel organisation og en mangfoldig arbejdsplads for ca. 400 medarbejdere og en stor gruppe frivillige. Vi hviler på et stærkt, folkekirkeligt værdigrundlag med fokus på medmenneskelighed, høj faglighed og professionalisme. Vores aktiviteter omfatter hospice, udgående hospiceteam, børne- og unge hospice, plejehjem, krisecenter, daginstitution, rådgivning og kursusvirksomhed på vores refugium i Smidstrup Strand. Vi har driftsoverenskomster med regioner og kommuner og samarbejder med erhvervsliv, fonde, andre civilsamfundsorganisationer og faglige netværk. Læs mere om os på www.sanktlukas.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
FONDEN DIAKONISSEHUSET SANKT LUKAS STIFTELSEN, Bernstorffsvej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5943028