Vi søger en ny kollega som er dygtig til bankafstemninger og fakturering.
Om stillingen
Vores team består af 7 controllere og 1 studentermedhjælper.
I teamet tager vi os bl.a. af controlling/afstemning af lønproduktionen, afregning af pensioner, fakturering af lønudgifter, bankafstemninger, håndtering af feriekort, indberetning og afregning af Skat.
Du vil komme til at sagsbehandle indenfor flere forskellige typer af opgaver, og i mange forskellige IT-systemer. Al afstemning foregår i Excel skabeloner med makroer, og nogle af dine hovedopgaver bliver bankafstemninger og fakturering, og opfølgning på fakturering og modtagne refusioner.
Vi er et ambitiøst team, der løbende har fokus på at højne kvaliteten og procesunderstøttelsen, og samtidig gøre opgaveløsningen mindre personbåren, så vi nemmere kan hjælpe hinanden.
Du skal kunne trives i et miljø med mange tidsfrister.
Om HR-Service
Du bliver ansat i sektion for Afstemning og refusioner som er en del af HR-Service. Vi er ca. 100 medarbejdere i enheden, som varetager alle opgaver omkring lønudbetaling til ca. 44.000 ansatte.
Vi er fire sektioner i enheden, og vores sektion består af 23 medarbejdere og 1 studentermedhjælper, og ud over ovenstående opgaver tager sektionen sig også af dagpengerefusioner, øvrige refusioner og HR System set up. Vores kollegaer i de tre andre sektioner tager sig af lønudbetalingerne, ansættelsesbreve mm.
Vi tilbyder
Et spændende og udfordrende arbejdsmiljø, hvor du bliver en del af en organisation i rivende udvikling. Hverdagen foregår i et højt tempo, og der stilles høje krav til kvalitet og professionalisme. Vi lægger vægt på godt samarbejde, initiativ og engagement.
Vi arbejder kontinuerligt med at optimerer og standardiserer arbejdsprocesserne.
Du vil komme til at samarbejde med dygtige og hjælpsomme kolleger, i en åben og uhøjtidelig omgangstone, og vi lægger vægt på samarbejde på tværs både internt og eksternt. Vi giver dig gode muligheder for at udvikle dig personligt og fagligt, og du vil hurtigt få indflydelse på egne opgaver.
Udover den almindelige drift forventer vi, at du deltager aktivt i det videre udviklingsarbejde ved at medvirke til at beskrive og optimere vores arbejdsgange og processer, og komme med input til hvordan opgaverne kan løses bedst muligt.
Vi har en fleksibilitet der muliggør en fornuftig balance mellem arbejde og privatliv.
Dig og din baggrund
Du er kontoruddannet, og vi vil lægge stor vægt på, at du har kendskab til bankafstemninger, fakturering vedr. lønudgifter og opfølgning på modtagne refusioner.
Det vil samtidig være en fordel hvis du har kendskab til SD-løn og SAP økonomisystem.
Du skal være hjemmevant i Excel, og gerne på et niveau hvor du kan lave X/L opslag, pivottabeller samt bruge andre funktioner som fx makroer.
Du har flair for IT-systemer, og har analytisk sans. Du trives med varierende opgaver, og lægger vægt på høj kvalitet – også under tidspres, og du er god til at overholde deadlines. Det er vigtigt, at du har en stor arbejdskapacitet, er robust og arbejder systematisk. Som person er du åben og har et godt humør, en positiv tilgang til opgaverne, og du er god til at skabe arbejdsrelationer.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt, og er ledig til besættelse 1. oktober 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til kvalifikationer og gældende overenskomst med Region Hovedstaden, og med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der afspejler dine erfaringer og kvalifikationer.
Center for HR og Uddannelse holder til på Herlev/Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 3A, 2900 Hellerup.
Om Center for HR og Uddannelse
Center for HR og Uddannelse er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.
I Center for HR og Uddannelse dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.
Vi henviser tillige til regionens hjemmeside http://www.regionh.dk, hvor du kan læse mere om Region Hovedstaden.
Yderligere oplysninger
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Ghita Lind på telefon 38 66 98 01, mail glin0020@regionh.dk.
Ansøgning
Du søger stillingen, ved at benytte nedenstående link, hvor du skal sende en motiveret ansøgning, CV og relevante uddannelsespapirer.
Ansøgningsfristen er den 31. juli 2025.
Vi forventer at holde samtaler i uge 33.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
dagarbejde
-Arbejdsgiver:
HR og Uddannelse, Kildegårdsvej , 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/d4a81bec-b15c-428e-ac34-608c78e9e192