Kundeservice og support

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

JOBBET

Er du serviceminded og brænder du får at hjælpe andre - så har du en fantastisk mulighed for at blive en del af en spændende og hurtig voksende virksomed.

Din primære opgave består i at besvare og håndtere telefoniske og e-mail kundehenvendelser – og sikre den samlede kundeoplevelse ved at:

- Besvare forespørgsler

- Assistere og supportere

- Registrere sager i forskellige systemer

- Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams

KVALIFIKATIONER

- Gymnasial uddannelse - matematisk eller teknisk linje foretrækkes, men ikke et krav

- Sprog:

- Dansk, højt niveau i skrift og tale

- Engelsk, højt niveau i skrift og tale

- Yderligere sprog er et plus, men ikke et krav

ERFARING

6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, support eller lignende.

VI TILBYDER

En fantastisk mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed beliggende i Ørestaden tæt på offentlig transport, med ”højt til loftet” og hvor 2 dage aldrig er ens.

Fuldtids- eller deltidsstilling, Social Club, firmabetalt fitness, flot tagterrasse samt attraktiv lønpakke bestående af timeløn, pension og sundhedsordning.

INTERESSERET?

Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Moranti Services A/S, Ørestads Boulevard, 2300 København S

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: jobhr@moranti.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859430

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet