BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
JOBBET
Er du serviceminded og brænder du får at hjælpe andre - så har du en fantastisk mulighed for at blive en del af en spændende og hurtig voksende virksomed.
Din primære opgave består i at besvare og håndtere telefoniske og e-mail kundehenvendelser – og sikre den samlede kundeoplevelse ved at:
- Besvare forespørgsler
- Assistere og supportere
- Registrere sager i forskellige systemer
- Sikre samarbejdet og dialogen med dine kollegaer og andre teams
KVALIFIKATIONER
- Gymnasial uddannelse - matematisk eller teknisk linje foretrækkes, men ikke et krav
- Sprog:
- Dansk, højt niveau i skrift og tale
- Engelsk, højt niveau i skrift og tale
- Yderligere sprog er et plus, men ikke et krav
ERFARING
6-12 måneders erfaring inden for serviceområdet, kundeservice, support eller lignende.
VI TILBYDER
En fantastisk mulighed for at blive en del af et dynamisk team i en spændende og hurtigt voksende virksomhed beliggende i Ørestaden tæt på offentlig transport, med ”højt til loftet” og hvor 2 dage aldrig er ens.
Fuldtids- eller deltidsstilling, Social Club, firmabetalt fitness, flot tagterrasse samt attraktiv lønpakke bestående af timeløn, pension og sundhedsordning.
INTERESSERET?
Vi afholder løbende samtaler, så send allerede din ansøgning og CV i dag til jobhr@moranti.com
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Moranti Services A/S, Ørestads Boulevard, 2300 København S
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Via e-mail: jobhr@moranti.com
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5859430