Løn- og personalekonsulent til HR-Service

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du lave løn, til dem der redder liv? - og blive en del af en engageret og udviklingsorienteret arbejdsplads med de bedste kolleger?

Så er det nu du skal søge stillingen som en af vores nye løn- og personalekonsulenter i HR-Service, og være med til at servicere, rådgive og sikre korrekt løn til tiden til Region Hovedstadens ca. 45.000 ansatte.

Hvem er vi?
HR-Service består af tre sektioner og ca. 100 dygtige medarbejdere, heraf er vi 80 løn- og personalekonsulenter fordelt i to af sektionerne.

Vi lægger vægt på et rigtig godt arbejdsmiljø, hvor der er plads til faglig og personlig udvikling og til at grine sammen i hverdagen. Selvom vi har en travl hverdag, har vi fokus på, at arbejdsliv og privatliv skal hænge sammen – og derfor har vi fleksibel arbejdstid og mulighed for at arbejde hjemme fra nogle dage om ugen, hvis det ønskes og kan passes ind.

Vores daglige arbejde foregår i teams med egne ansvarsområder. Her planlægges og koordineres arbejdet sammen med en teamkoordinator, og vi arbejder sammen om at finde de bedste løsninger på faglige udfordringer, vores arbejdsprocesser og på teamets udvikling.

Tillid, Åbenhed, Helhedssyn og Professionalisme er Region Hovedstadens værdier, som afspejler sig i vores daglige arbejde og beslutninger.

Jobbet
I HR-Service varetager vi drift, administration og udvikling på løn- og personaleområdet. Vores fornemmeste opgave er at sikre korrekt og rettidig løn til alle regionens medarbejdere. Vi laver alt fra lønadministration til at udarbejde ansættelses- og personaleadministrative breve samt rådgiver om bl.a. ansættelsesforhold, barselsorlov, ferieregler m.m.

Herudover er der mulighed for at specialisere sig inden for nicheområder som for eksempel internationale medarbejdere, barsel, jura – eller negative tælleværker og årsopgørelser.

Hvem er du?
Du må meget gerne have erfaring og kompetencer inden for løn- og personaleadministration, men din positive indstilling og lysten til at gøre en forskel er alt afgørende.

Som medarbejder i HR-Service er det vigtigt at du:

  • er nysgerrig og har lyst til at lære
  • ser muligheder og søger løsninger
  • kan tænke i helheder, og samtidig have blik for detaljerne
  • trives med deadlines
  • har systemforståelse
  • er teamspiller og har et udpræget servicegen
Herudover vil det være en fordel hvis du har kendskab til:

  • lønsystemer, gerne Silkeborg Data
  • overenskomster, tolkning og forståelse
  • barselsregler
  • processer og teknologi
  • serviceorientereret sagsbehandling
Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, har en professionsbachelor i offentlig administration eller anden relevant uddannelse.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte konstitueret sektionschef Malene Vinderslev Andersen på telefon 30 62 08 02 eller teamkoordinator Pernille Struckmann på telefon 38 66 98 05.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

I udgangspunktet søger vi en kollega til en fast stilling på fuld tid, med forventet start den 1. december 2023.

Du vil blive ansat i Center for HR og Uddannelse, HR-Service, der ligger på Gentofte Hospital.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 22. oktober 2023.

Vi holder 1. samtale, onsdag den 25. oktober 2023 og evt. 2. samtale, torsdag den 26. oktober.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

Bliv medskaber af fremtidens sundhedsvæsen i Center for HR og Uddannelse
I Center for HR og Uddannelse dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HR og Uddannelse, Kildegårdsvej , 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5920361

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet