Løn- og personalekonsulenter søges til Center for HR og Uddannelse, Løn og Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Giver det dig energi at være på en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet med fantastiske kolleger? Og har du mod på et arbejde, hvor der er fart over feltet? Så læs med og tør du tage chancen, så send os din ansøgning.

Vi lover dig en arbejdsplads med gode grin, fleksibilitet, godt sammenhold og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer.

Vores fornemmeste opgave er at sikre korrekt og rettidig løn til alle regionens medarbejdere. Vi laver alt fra lønadministration til at udarbejde ansættelses- og personaleadministrative breve samt rådgiver om bl.a. ansættelsesforhold, barselsorlov, ferieregler m.m.

Der vil være stor mulighed for at du kan specialisere dig inden for særlige områder, som fx internationale medarbejdere, barsel, negative tælleværker og andre spændende områder.

Vores daglige arbejde foregår i teams med egne ansvarsområder og hvert team har en teamkoordinator. Vi arbejder sammen om at finde de bedste løsninger på faglige udfordringer, vores arbejdsprocesser og på teamets udvikling. Vi har flekstid, med mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage om ugen.

Hvem er du?

Det er vigtigt at du har et stort drive, er nysgerrig og har lyst til at lære. Din positive indstilling og lysten til at gøre en forskel er alt afgørende og har du udover det, erfaring og kompetencer inden for løn- og personaleadministration, vil det være fantastisk.

Vi forestiller os, at du er kontoruddannet, har en professionsbachelor i offentlig administration eller anden relevant uddannelse.

Hvem er vi?
Løn og Personale hører til enheden HR-Service i Center for HR og Uddannelse. HR-Service består af fire sektioner med tilsammen 100 medarbejdere. De tre sektioner varetager løn- og personaleadministrative opgaver for regionens hospitaler, virksomheder og centre. Den fjerde sektion sørger for korrekt afstemning og controlling af løn- og personaleproduktionen samt indhentelse af refusioner.

Vores arbejdsopgaver spænder bredt og vi udbetaler fx løn til ca. 45.000 ansatte, udarbejder ca. 15.000 ansættelsesbreve og håndterer ca. 2.000 barsler årligt.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Malene Vinderslev Andersen på telefon 3866 9821, mail malene.vinderslev.andersen@regionh.dk eller teamkoordinator Linda Dederding 3866 9652, mail linda.anne.dederding.02@regionh.dk.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til gældende overenskomst mellem HK Kommunal og Regionernes Lønnings- og Takstnævn.

Vi søger nye kollegaer til flere forskellige teams i HR-Service. Alle stillingerne er faste og som udgangspunkt på fuldtid.

Du vil blive ansat i Center for HR og Uddannelse, HR-Service, der ligger på Gentofte Hospital.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 19. april 2024.

Ansættelsessamtaler holdes i uge 17.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning gennem vores online rekrutteringssystem.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HR og Uddannelse, Gentofte Hospitalsvej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6024246

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet