Økonomikonsulent med flair for formidling til Center for HR og Uddannelse

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at drive økonomistyringen for et budget på 1,5 mia. kr.? Og ønsker du at blive en del af et hold, hvor vi løbende arbejder på at udvikle og professionalisere vores økonomifunktion? Så lover vi en spændende, udfordrende varierende og ikke mindst sjov hverdag i Center for HR og Uddannelse i enheden Data og Digitalisering.

Om stillingen
Vi arbejder for at gøre en forskel for centerets chefer, samt for at skabe et godt fagligt miljø og have det sjovt, mens vi går på arbejde – dette i tæt samarbejde på tværs af enheden. I enheden er vi åbne for nye idéer, der er højt til loftet, og vi arbejder fokuseret på vores fælles arbejdsglæde, fleksibilitet og udvikling.

Sammen med en kollega skal du være med til at sikre en god økonomistyring i Center for HR og Uddannelse, og du får en central rolle i at understøtte chefkredsen i udarbejdelse af budgetter, prognoser og de løbende økonomiopfølgninger.

Som del af økonomifunktionen betjener og understøtter du og dine kolleger såvel ledelsen i Center for HR og Uddannelse som medarbejdere med budgetlægning, regnskabsopfølgning, rapportering samt økonomi- og projektstyring for centerets brede opgaveportefølje. Det kræver en høj grad af overblik over økonomiens sammensætning, omkostninger og de mange projekters forskellige finansieringskilder. Vi udarbejder desuden bidrag til den kvartalsvise budgetopfølgning, der skal tilgå den centrale økonomiadministration i Region Hovedstaden (Center for Økonomi).

Afhængig af din profil vil der være mulighed for opgaver i relation til enhedens øvrige opgaveportefølje. Dette kunne f.eks. være projektstyring inden for digitale projekter, procesoptimering, mv.

Vi har en vigtig samarbejdspartner i Center for Økonomi, hvor du vil være del af en god og tæt faglig dialog og samarbejde.

Om dig
Vi lægger vægt på, at du har en akademisk baggrund og kommer med en relevant faglig ballast og gerne erfaring med økonomistyring i en offentlig kontekst.

Det er en forventning, at du har et godt kendskab til Excel samt erfaring med bearbejdning og formidling af data og etablering af gode rapporter. Har du også kendskab til SAP, er det en fordel, men ikke et krav.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

  • er en skarp formidler både mundtligt og skriftlig
  • har en analytisk sans, er omhyggelig og detaljeorienteret uden at miste overblikket
  • kan navigere i mange samtidige opgaver og prioritere dine opgaver selvstændigt
  • har et stort drive til at få ting til at ske
  • kan tage ansvar for egne opgaver
Du er serviceminded, en stærk rådgiver og god til at skabe relationer og arbejder lige godt selvstændigt som sammen med kolleger - gerne med et glimt i øjet og masser af godt humør.

Om os
Center for HR og Uddannelse er en del af Danmarks største sundhedsorganisation med 44.000 ansatte, hvor ca. 70 pct. er sundhedspersonale fordelt på syv hospitaler. Vi leverer uddannelse og kompetenceudvikling, ledelses- og organisationsudvikling, og vi yder rådgivning og service inden for løn, personalejura, personalepolitik og arbejdsmiljø.

I Center for HR og Uddannelse dyrker vi nysgerrighed og læring. Her får du mulighed for at udvikle dig i en retning, der gør dig til medskaber af fremtidens sundhedsvæsen. Du vil opleve en arbejdsplads, hvor vi forventer – og giver plads til – at du selv tager ansvar og initiativ. Vi vil styrke lederskabet i den enkelte, fordi vi tror på, det skaber faglig og personlig energi og bedre resultater.

Økonomifunktionen indgår i enheden Data og Digitalisering, der består af i alt ca. 25 dedikerede, engagerede og fagligt dygtige medarbejdere, som arbejder for at sikre den fortsatte udvikling af forretningen og skabe enkle og brugbare løsninger til regionens medarbejdere og ledere.

Økonomifunktionen består af to medarbejdere, hvor du bliver den ene. Dette betyder, at du får et tæt samarbejde med din kollega og dine chefer ift. sparring, idégenerering og opgaveløsning.

Vi vægter samarbejde og godt kollegaskab højt. Vi har i enheden stort fokus på faglig udvikling. Der er plads til at fordybe sig, komme på relevante kurser, og der er rig mulighed for sparring med kollegaer i og uden for enheden.

Ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesvilkår er med udgangspunkt i gældende overenskomst med mulighed for forhandling af eventuelle tillæg, der modsvarer dine kvalifikationer.

Arbejdstiden er på 37 timer ugentligt.

Arbejdsstedet er Center for HR og Uddannelse, Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej 1, opgang 3A, 2900 Hellerup.

Vi ønsker så vidt muligt stillingen besat pr. 1. januar 2024, men er fleksible ift. at få den rette kandidat ind.

Yderligere oplysninger
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte sektionschef Tanja Olsen la Cour på tlf.: +45 23 81 68 50 eller mail tanja.olsen.la.cour@regionh.dk (Er på ferie i uge 42)

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning, CV og uddannelsesbevis senest den 29. oktober 2023. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler uge 44 og 45.



INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HR og Uddannelse, Kildegårdsvej , 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5927626

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet