Partner Service Coordinator til privathospitalet Capio

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Capio er vi fokuserede på at udleve vores mission om at være ”Your Trusted Partner In Health”. Vi ønsker at komme endnu tættere på vores unikke samarbejdspartnere og har derfor brug for endnu en dygtig kollega. 

Din rolle

Vores forsikringspartnere er unikke og højt prioriterede i Capio. Vi ønsker at udvide vores samarbejde med vores partnere og til det har vi brug for en Partner Service Coordinator. 

Som Partner Service Coordinator vil du understøtte det nære samarbejde vi har med vores partnere ved at vedligeholde og opbygge eksisterende og nye forretningsgrundlag. Du vil få en stor berøringsflade på alle niveauer internt i Capio, men også i forhold til vores partnere. I hverdagen vil du være en del af vores kommercielle team med reference til Markedschefen. 

Du kan forvente

Du kan roligt have høje forventninger til jobbet. Det ligger os dybt på sinde, at sikre at opgaverne forbliver spændende og udfordrende, samt at du er omgivet af gode kollegaer i et trygt miljø. Du kan derfor bl.a. forvente, at

  • du får en central rolle i at nå vores mål – nemlig at blive Danmarks foretrukne sundhedsudbyder
  • der ikke er to dage der er ens. Din centrale gør rolle gør, at du ikke altid ved hvad der kommer til at sætte dagens agenda.  
  • du i samarbejde med vores Contract Relationsship Manager, arbejder tæt sammen med driften
  • du kommer til at kommunikere på alle niveauer i Capio og vil indgå i flere spændende relevante projekter
  • din hverdag bliver sjov og motiverende, hvor muligheden for at få indflydelse og se hurtige resultater er stor
  • du er omgivet af godt humør og supporterende kollegaer
  • du er med til at gøre en mærkbar forskel for en masse kunder og partnere hver dag.

Opgaverne er mange – og det er spændende!

Du er selv med til at præge din hverdag, og vi forestiller os at dine opgaver bl.a. vil være følgende:

  • Daglig dialog med forsikringspartnere om driftsrelaterede og specifikke opgaver og sager
  • Deltagelse i relevante drift- og statusmøder både internt og eksternt
  • Klagesagshåndtering både internt og eksternt
  • Opsøgende på forbedring af arbejdsgange, der gør en forskel for vores partnere og kunder
  • Forberedelse af interne og eksterne møder, fx dataudtræk eller præsentationer
  • Koordinator på rapportering og understøttelse af løbende udvidede rapporteringskrav
  • Udfærdigelse af oplæg til at understøtte driften inden fagspecifikke områder
  • Understøtte forretningen vedr. drifts- og udviklingsområder

Din profil

Vi forestiller os du har en sundhedsfaglig baggrund og har erfaring fra forsikringsbranchen, privat sundhedsaktør, medicinalindustrien eller anden relevant erfaring. Du er særdeles struktureret, udadvendt og yder altid en ekstraordinær service overfor dine samarbejdspartnere. Du er lærenem og trives i en dynamisk hverdag og får energi af, at dagene sjældent ligner hinanden.

Sidst, men ikke mindst, vægter du god energi og fællesskab højt, når det kommer til dine kollegaer. 

Forresten…  
Du vil have din daglige gang i vores flotte nyrenoverede lokaler på hovedkontoret i Hellerup. Vi går op i at give plads til hinanden og prioriterer at have det sjovt i hverdagen mens vi løber stærkt.

Du er altid velkommen til at række ud til Markedschef Mia Harnfeldt på miha@capio.dk., hvis du har spørgsmål til jobbet.

Ansøgningsfrist
Hvis ovenstående lyder noget for dig, så send gerne en ansøgning hurtigst muligt – senest d. 14. december. Samtaler vil blive afholdt i uge 50.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Capio, Hans Bekkevolds Alle, 2B, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5953450

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet