Receptionist søges til vores ambulatorium i Afdelingen for Urinvejssygdomme, Gentofte Hospital

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Patienter kan være sårbare, usikre og bekymrede i mødet med sundhedsvæsenet og derfor er det vigtigt for os, at vore patienter bliver taget godt og kompetent imod og føler sig ventet og velkommen.

Receptionen i vores ambulatorium er afdelingens omdrejningspunkt og vores ansigt udadtil, da det er her stort set alle vore patienter, pårørende og samarbejdspartner bliver betjent. Her gør Anne-Marie og Mette hver dag en forskel, men da Mette har fået nye udfordringer i vores afdeling, søger vi en ny kollega, der sammen med Anne-Marie fortsat vil tage godt imod dem, der henvender sig.

Dig vi har brug for, er uddannet enten som lægesekretær, sundhedsservicesekretær, Sundhedsadministrativ koordinator eller har en anden sundhedsfaglig uddannelse.

Vores kommende kollega skal

  • Være engageret og arbejde struktureret
  • Være fleksibel og ansvarsbevidst
  • Være smilende, imødekommende og serviceminded
  • Tage ansvar for de opgaver, der skal løses
  • Tage medansvar for egen læring og udvikling
  • Bidrage til et godt arbejdsmiljø


Hvorfor søge en stilling hos os?

Vi synes selv vi arbejder i en utrolig spændende afdeling. Afdelingen for Urinvejssygdomme ligger på henholdsvis Herlev og Gentofte Hospital og på Gentofte matriklen tilbyder vi behandling for sten i urinvejene, vandladningsproblemer, godartet forstørrelse af prostata samt potensforstyrrelser. Vi har desuden landsdækkende funktion inden for urininkontinensoperationer (kontinensslynger, kunstig lukkemuskel i urinrøret og nervestimulation af sacral nerven), årebrok i pungen samt potensforstyrrelser, (anlæggelse af penis protese).

Du vil blive en del af en engageret sekretærgruppe på 20, og dagligt indgå i et meget tæt tværfagligt samarbejde med læger og sygeplejersker.

Samarbejde og engagement, respekt, åbenhed, nærvær, professionalisme og loyalitet er personaleværdier vi vægter højt hos os. Vi har et rart og fleksibelt arbejdsmiljø, præget af en jovial omgangstone, der er krydret med et gran af humor.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. bestå i

  • At tage imod patienter, pårørende og samarbejdspartner
  • At bestille akuttider til bl.a. blodprøver
  • At tage imod urin- og sædprøver fra patienter
  • At bestille og udlevere hjælpemidler til patienterne
  • At indhente journalkopier fra andre hospitaler og egen læge
  • At indscanne dokumenter til journal
Samt mange andre opgaver i løbet af dagen.

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er en 37-timers stilling, og dine arbejdstider ligger fra mandag til torsdag fra klokken 08.00 til 15.15, fredag fra klokken 08.00 til 15.00. Ved ferie og sygdom kan arbejdstiden skulle dækkes fra kl. 7.00 mandag til fredag.

Løn i henhold til gældende overenskomst

Har du spørgsmål til stillingen er du altid velkommen til at kontakte Anne-Marie på tlf. 38 67 29 40 i tidsrummet kl. 13.30-15.00 eller ledende lægesekretær Lene Sørensen på telefon 38 67 28 30.

Du er også velkommen til at komme forbi og hilse på os, du kan blot ringe til Anne-Marie og aftale en tid.



Søg stillingen via linket på siden senest fredag den 16. februar 2024.

Vi holder løbende samtaler og håber, at du vil kunne starte hos os senest den 1. april 2024.













INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Hospital, Kildegårdsvej , 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5978084

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet