BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du stor interesse for de opgaver der ligger i en økonomifunktion? Er du serviceminded, grundig, struktureret og udviklingsorienteret? Og vil du være en del af et stærkt team i en moderne advokatvirksomhed? Så er du måske Hortens nye medarbejder i Økonomi.
INDGÅ I EN SERVICEMINDED ØKONOMIFUNKTION
Din arbejdsdag vil være på et af vores flotte kontorer i enten Aarhus eller Hellerup, hvor du vil blive en del af Hortens økonomifunktion, som er er en del af Hortens samlede stab.
Hos os vil du opleve en uformel omgangstone. Du vil få et stort selvstændigt ansvar og indgå i et stærkt team, hvor det er vigtigt for os at have det sjovt, samtidig med at vi har spændende og udfordrende opgaver.
Vi har et klart mål om at yde branchens bedste service og sørge for, at Horten fortsat er en velfungerende og professionel virksomhed.
VARIERET HVERDAG MED SPÆNDENDE OPGAVER
I rollen kommer du til at have daglig kontakt med kolleger fra hele Horten, når du fx skal bistå Hortens jurister med den økonomiske side af de juridiske sager.
Dine primære opgaver bliver at stå for:
- Håndtering af vores klientkonti, herunder ind- og udbetalinger samt daglige tilsvar og reguleringer.
- Daglige bankafstemninger af alle klientkonti.
- Daglig finans og sagsbogføring.
- Bogføring, afstemning og indberetning af tinglysningsafgifter.
- Afstemninger i forbindelse med månedsafslutning og årsafslutning.
Da vi arbejder som et team, vil du i perioder også indgå i vores back-up-plan, således at vi altid sikrer den bedst mulige daglige drift i økonomiteamet.
Vi tilbyder gode ansættelsesvilkår og tilbyder flere personalegoder. I Horten mener vi desuden at arbejde og privatliv skal gå hånd i hånd, og vi er derfor fleksible ift. mødetider og hjemmearbejdsdage. Til gengæld forventer vi også, at du viser os fleksibilitet, når behovet er der.
OM DIG
Vi forestiller os, at du trives i en omskiftelig hverdag. Du er af natur servicemindet og trives i en udadvendt rolle, med en bred kontaktflade til vores hus, klienter og banker.
Du har en struktureret tilgang til dine opgaver og er i stand til at håndtere hasteopgaver, uden at miste overblikket. Derudover er det vigtigt at du har gode kommunikative evner og er god til at skabe nye relationer.
Derudover er det vigtigt, at du:
- Har en relevant økonomiuddannelse og gerne erfaring fra en serviceorienteret økonomifunktion.
- Har gode IT-færdigheder og højt niveau i Excel.
- Har interesse for at udvikle og forbedre processer.
- Har et positivt mindset.
Det vil være et plus, men ikke et krav, hvis du tidligere har arbejdet i advokatbranchen eller i andre partnerdrevet virksomheder.
ANSØGNING
Lyder det som noget for dig, hører vi gerne fra dig hurtigst muligt. Deadline for ansøgning er den 20. april 2024. Vi indkalder og holder samtaler løbende. Søg online via Hortens hjemmeside og vedhæft din ansøgning og CV.
Vi opfordrer alle uanset køn, alder, handicap og etnisk baggrund til at søge stillingen.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Accounting Manager, Lars Munksgaard Toft på tlf. 5234 4478 eller mail lmt@horten.dk.
OM HORTEN
Verden er i forandring, så lovgivningen skal følge trop. Som strategisk-juridiske rådgivere er vi derfor nødt til at være nysgerrige og undersøge mulighederne uden altid at vide, præcis hvor vi ender. Af den grund har vi, en advokatvirksomhed med over 330 specialister og 70 års erfaring, brug for dig: Til at gå nye risici, udfordringer og muligheder i møde sammen med vores kunder. Du bliver en del af et team af juridiske rådgivere, der klæder førende organisationer på til at kunne agere og reagere inden for områder som bank og finansiering, fast ejendom, grøn energi, teknologi, IP og M&A, så de kan træffe beslutninger på et oplyst grundlag – og nogle gange endda tage modige valg. Når verden ændrer sig, gør juraen også.
Horten – Find a way.
Ansøgningsfrist: 20. april 2024.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=d5a0db1e)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
HORTEN ADVOKATPARTNERSELSKAB, Philip Heymans Alle, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6018127