Sundhedsadministrativ koordinator eller lægesekretær søges til varierede opgaver i vores dynamiske team

Profilbillede
dato

Sundhedsadministrativ kooardinator/lægesekretær søges til en vifte af varierende sundhedsadministrative opgaver

Vi søger en engageret og organisatorisk talentfuld sundhedsadminstrative koordinator/lægesekretær til vores dynamiske team på Afdeling for Brystkirurgi.

Det er en unik mulighed for en kollega, der stræber efter at gøre en reel forskel på det sundhedsadministrative område og ønsker at arbejde i et miljø, hvor hver dag bringer nye udfordringer og muligheder.
Så er du måske, den nye kollega vi søger til en fuldtids/deltidsstilling til besættelse pr. 01.07.24. eller efter aftale.

I Afdeling for Brystkirurgi varetager vi al brystkræftkirurgi i Region Hovedstaden. Fagområdet omfatter primært brystkræft, men også andre sygdomme i brystet.

Vi er ca. 100 ansatte, heraf 11 sekretærer, 2 sundhedsadministrative koordinatorer, 1 SAK-studerende (sundhedsadministrativ koordinator), 2 timelønnede SAK-studerende og 1 ledende lægesekretær.

Vi er ambitiøse omkring vores arbejde og arbejder tæt sammen i teamet for at sikre effektivitet på tværs af alle funktioner - der bl.a. består af:

  • Sekretæropgaver i SP med klargøring af ambulatorie og konference
  • Afrund besøg fra ambulatoriet
  • Håndtering af arbejdslister
  • Besvarelse af telefoner fra både patienter og kollegaer
  • Oprettelse og booking af nye patienter
  • Håndtering af rapporter vedr. maksimale ventetider, udredningsret og kræftpakker
  • Daglig deltagelse ved tværfaglig konference med dertilhørende opgaverIndrapportering til DBCG, som er en landsdækkende database for brystopererede
  • Kodning af operationer, afsendelse af epikriser samt udarbejdelse af genoptræningsplaner
Vores arbejdsopgaver er mangeartede og lagt ind i et rul, hvilket giver stor afveksling, arbejdsglæde og fleksibilitet i opgaverne.

Vores gruppe er kendetegnet ved høj arbejdsmoral og stor ansvarlighed, men også ved, at vi løser vores opgaver i en positiv og humoristisk atmosfære.

Kompetenceudvikling i forhold til personlig og faglig udvikling er vigtigt for at sikre højt, fagligt niveau i sekretærgruppen. .

Det gode patientforløb er vores pejlemærke, hvilket indebærer tværfagligt samarbejde med kollegaer i egen afdeling, men også med de afdelinger vi samarbejder med.

Vi kan tilbyde

  • En dynamisk arbejdsplads med flekstid
  • Mulighed for hjemmearbejdsdag/e
  • Personlig introduktionsansvarlig samt personligt introduktionsprogram
  • Kolleger med styr på patientrettigheder, servicemål og SP
Vi ønsker, at

  • Du prioriterer service og venlighed i din daglige omgangsform med både patienter,
    pårørende og kolleger
  • Du tager aktivt ansvar for egen og afdelingens faglige udvikling i den daglige opgavevaretagelse
  • Dine sociale og faglige kompetencer er i top
  • Du har erfaring i SP
  • Du arbejder proaktivt med dine ansvarsområder


Ansættelsesvilkår

37 timer ugl. eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende retningslinjer.

Ansøgning

Ansøgningsfrist d. 23.05..24. kl. 12.00.

Samtaler afholdes løbende.

Er du interesseret i at høre nærmere om os eller jobbet, er du velkommen til at komme forbi eller kontakte ledende lægesekretær Lone Gry Schäfer på telefon 29787819 eller på mail lone.gry.schaefer@regionh.dk

Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV elektronisk.





INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Gentofte Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Gentofte Hospital, Gentofte Hospitalsvej, 2900 Hellerup

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6043014

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet