BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Teknisk IT-projektleder - F&P
Er du en erfaren IT-projektleder med teknisk baggrund, som kan drive store og små projekter fra start til slut? Brænder du for at levere de bedste løsninger til rette tid og i rette kvalitet på en moderne teknologisk platform? Så kunne du være den rette person til rollen som Teknisk IT-projektleder hos F&P.
F&P er en brancheforening og arbejdsgiverorganisation for landets forsikrings- og pensionsselskaber, og derudover sekretariatsbetjener vi branchens garantifonde.
Vi søger en erfaren, teknisk og resultatorienteret projektleder til at påtage sig ansvaret for videreudvikling og implementering af store forbrugerværktøjer, interne administrative systemer, infrastrukturprojekter samt digitalisering og automatisering af arbejdsgange samt andre spændende projekter.
Som en del af vores projektlederteam, der har ansvar for IT-projekter på tværs af F&P, vil du arbejde med store forbrugerværktøjer som Pensionsinfo og Forsikringsguiden, samt systemer, der støtter bekæmpelsen af hæleri i Danmark og andre kritiske branchesystemer.
Ambitionsniveauet er højt, og vi har mange spændende projekter samt daglige opgaver, der skal løbes i mål og videreudvikles.
Dine vigtigste opgaver inkluderer:
- Ledelse af IT-projekter, herunder planlægning, styring, implementering og opfølgning, samt koordinering med forretningen, tidsplaner og budgetter for at sikre en vellykket gennemførelse.
- Scoping af projekter og kravspecifikation.
- Sikring af overholdelse af deadlines og håndtering af udfordringer undervejs.
- Sikring af, at leverancer lever op til aftalte forretningskrav, tekniske standarder, sikkerhedsforanstaltninger og dokumentationskrav.
- Forventningsafstemning med stakeholders i forretningen og rapportering på styregruppeniveau.
- Bidrag til udviklingen af F&P's projektmodeller og modenhed.
Vi forestiller os, at du:
- Har solid viden og forståelse for databasestrukturer, datamodellering, systemarkitektur og IT-sikkerhed.
- Har grundlæggende viden og interesse for automatiseringsteknologier, AI og cloud-teknologier.
- Har en videregående uddannelse som datalog, ingeniør eller cand. IT og erfaring som projektleder / Scrummaster på større løsninger – gerne certificeret.
- Naturligt tager ansvar som projektleder og motiverer kolleger og samarbejdspartnere mod fælles mål.
- Trives i en dynamisk hverdag med mange opgaver samtidigt.
- Er god til at formulere dig skriftligt.
- Bidrager positivt til et samarbejdende miljø, hvor vi sammen styrker Forsikring & Pension.
Hvad kan vi tilbyde dig?
Ud over spændende og udfordrende opgaver tilbyder vi en 37-timers arbejdsuge i en ambitiøs virksomhed, hvor vi prioriterer trivsel og balance mellem arbejde og privatliv. Vores kultur er præget af faglig sparring, en uformel tone og hurtige beslutningsprocesser.
Derudover har du gode muligheder for udvikling og uddannelse. Vi tilbyder konkurrencedygtig løn, og vores personalegoder inkluderer en attraktiv arbejdsgiverbetalt pensionsordning på 17%, helbredsforsikring, ulykkesforsikring, tandforsikring, 7 ugers ferie, en velfungerende kantineordning, fredagsbar og andre sociale arrangementer.
Vi er et team på 150 kolleger med arbejdssted centralt placeret på Tuborg Havn. Vi sætter pris på høj faglighed og et godt samarbejde. Vi arbejder kontinuerligt på at skabe en sund og positiv arbejdsplads, hvor medarbejdertrivsel er i fokus, og hvor der er gode muligheder for kompetenceudvikling og indflydelse på arbejdsopgaverne.
Interesseret?
Avenida Consult forestår denne rekruttering for os.
Hvis du er interesseret, så send din ansøgning snarest, da vi besætter stillingen, når vi har fundet den rette kandidat. Hvis du ønsker yderligere information, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsansvarlige, Mashiah Moltrup-Ryom, via e-mail på mmoltrup@avenida.dk
Alle henvendelser behandles fortroligt.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Om F&P
F&P er branche- og arbejdsgiverorganisation for landets forsikrings- og pensionsselskaber, og derudover sekretariatsbetjener vi branchens garantifonde. Vi varetager vores medlemmers interesser og arbejder for, at branchen bliver kendt for sit bidrag til at løse nogle af de største udfordringer, det danske og internationale samfund står over for, herunder særligt i forhold til velfærd, tryghed og grøn omstilling.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Gentofte Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Avenida, Svanemøllevej, 2900 Hellerup
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6040401